Sposób przyjmowania i załatwiania spraw:
W celu wszczęcia sprawy interesant składa pisemny wniosek w sekretariacie inspektoratu - pokój 207 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 lub drogą pocztową.
Wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania (§ 8 ust.1 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków - Dz. U. z dnia 22 stycznia 2002 r.Nr 5, poz. 46).
Przyjmowanie interesantów:
poniedziałek - piątek - od godz. 8:00 do 15:00
Lista spraw:
(szczegółowe informacje o sposobie ich załatwienia)
1. Zawiadomienie o zakończeniu budowy
2. Decyzja o pozwoleniu na użytkowanie
3. Samowole budowlane
4. Stany techniczne obiektów budowlanych
5. Zawiadomienie o termine rozpoczęcia robót budowlanych